In life, ALLAH doesn't give you the person you want, instead he gives you the person you need... to love you... hurt you and teach you the real meaning of life... =)

Thursday, February 10, 2011

McDonald's


Percaya atau tidak? Korang percaya tak kalo saya cakap yang SEUMUR HIDUP saya, semalam adalah pengalaman saya yang kedua makan di McDonald's???


Just believe it! It's true! Ngehehe..


Kalau diberi pilihan antara KFC dan McDonald's saya akan lebih prefer kepada KFC. Sebab tu lah saya tak kisah pun kalau sesuatu tempat baru yang saya pergi tu tak ada McD pun tak apa. Tapi saya akan kisah kalau tak ada KFC. Tak tahu kenapa, kalo orang lain mereka sangat obses pada McD, tapi bukan pada saya. Tak bernafsu sama burger. Huhu..


Tapi malam semalam entah kenapa tetiba jer rasa nak makan burger. Ni semua sebab dalam kelas tadi lecturer tuh tak habis-habis asik cakap pasal fast food. Pot pet pot pet. Mentang-mentanglah subjek menu engineering. Siap tunjuk slide gambar burger semua.. Saje jerr.. Huh!


Jadi, sebab lapar sangat terliur tengok gambar-gambar tu semua, sejurus selepas habis je kelas terus pergi ke McD berdekatan. Mengidam nak makan burger yang macam kat dalam slide tuh.. Huhu.. Kalo tak sebab slide tuh mesti saya takkan datang ke McD.. kan.. kan..?


Saya tak ingat nama set burger yang saya pilih tuh. Tapi yang saya tahu set no.7. Haha.. Teruk kan saya?


Yummy! Makan sampai kenyang.. =)

6 comments:

AzRin Kamaludin said...

terase mcm nak makan McD plak..
yummmyyy!!!

Alynna said...

haha..
ina, sila-sila..
=)

penaberkala said...

mcd best woo
prosperity mmg mantop

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

fifiey, kalau ayam prefer i KFC, kalau burger prefer di mc'D and kalau coke float best di a&W hehe..yummy kan sis?

Alynna said...

huhu..
betol2..
cedapppp..
btw, tanx for reading fifiey.. =)

mie said...

wow!!
gunakan peluang sepua-puasnya..
ehehee