In life, ALLAH doesn't give you the person you want, instead he gives you the person you need... to love you... hurt you and teach you the real meaning of life... =)

Friday, June 25, 2010

hit song bulan ini

Alynna is now very addicted listening to, yang sempurnakanku by 6ixth sense...

Sy mmang sgt sukakan music. Tak kiralah tgh memasak ke, dalam keta ke, tengah bersedih ke, duk saje2 ke msti nak kna dgr music jgk. Kalo tak, rasa dunia ni mcm kosong jer =).

Okay, this is one of my favourite malay band selepas wali band n ST12. Lagu2 diorang mmang besh n stiap bait lirik2 lagu tu mmang mmberi mksud yg sgt mendalam.

Bersama ini disertakan skali video n lirik lagu utk tatapan korg...selamat berkaraoke...=)


video



Yang Sempurnakanku
6ixth Sense


Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu


* Tak salahkan kalo kte rendahkan cket keegoan kte demi kebahagiaan bersama...=)

2 comments:

cinta kristal said...

time msk pn dgr lgu..ish3..
xpew jnji hepy..hehehe

Alynna said...

huhu...
hepy sokmo...
=)