In life, ALLAH doesn't give you the person you want, instead he gives you the person you need... to love you... hurt you and teach you the real meaning of life... =)

Tuesday, November 1, 2011

Infrared Photography Team


Semuanya terjadi tanpa diduga. Dua hari yang lepas saya secara tidak langsung melibatkan diri dengan salah satu gerai yang terlibat dengan Majlis Konvokesyen yang diadakan di kampus saya selama dua hari. Niat di hati hanyalah ingin membantu rakan kelas, yang juga ingin membantu rakannya yang merupakan photographer bagi sama-sama menjaga gerai sepanjang pesta konvo itu berlangsung. Kira macam saya jadi part time workers laa sekejap dengan mereka sepanjang dua hari tuh. 


Best sangat-sangat dapat berkenalan dengan ahli-ahli Infrared nih. Tak sangka. Diorang memang sporting habis. Dalam dua hari je kitorang boleh jadi sangat rapat. Bos dia pun sangat sporting. Lepas habis je kerja pasti dia akan ajak kami semua lepak kat satu kedai makan dan makan dinner sama-sama dan setiap kali tu lah dia akan belanja kitorang. 


Seronok dapat bos yang tak kedekut dan tak berkira nih. Kita nak kerja dengan dia pun rasa seronok jee. Kalau diikutkan kerja yang diberi tak adalah susah mana pun. Kena pandai tarik pelanggan datang ke gerai kita je. Tapi syukur alhamdulillah, rasa penat sepanjang bekerja dua hari tuh sangat berbaloi. Memang tak sangka akan dapat bayaran sebanyak tuh. Shopping sakan lah saya untuk raya haji tahun nih.. Kehkehkeh...


















Team Production.. Yang kat tengah-tengah tu lah bos kami...

P/s: Bos siap tanya lagi kalo ada free time nanti nak ajak saya photoshoot untuk baju muslimah. Perghh, macam best je bunyi. Rasa macam dapat durian runtuh jee. Memang dah lama dah mengidam nak terlibat dengan benda-benda macam nih. Akhirnya Tuhan makbulkan juga. Alhamdulillah. Bolehlah dapat side income sikit. Dan lagi satu bukannya apa, senang nanti kalo nak kawen dah ada photographer pilihan dah.. Cehhh, jauh naww berangan.. ;p