In life, ALLAH doesn't give you the person you want, instead he gives you the person you need... to love you... hurt you and teach you the real meaning of life... =)

Thursday, September 30, 2010

bila saya ber 'open house'


I am just recently attending our beloved CTU lecturer Ustaz Wahairi's open house.

Seronok! Huhu...Sejak balik Dungun ni terpaksa tinggalkan mood raya jauh-jauh. Konon-konon balik sini kena study rajin-rajin, tak boleh maen raya-raya lagi dah. Tapi kan sebenarnya mood untuk study tu tak datang pon lagi. Tak puas lagi la cuti seminggu beraya kat rumah. Tak habis lagi nak pegi jalan-jalan open house umah sedara mara, jiran-jiran tetangga.

Suka sangat-sangat bila kelas CTU semalam ustaz cakap macam ni "Esok saya ada buat makan-makan sikit. Jemputlah semua datang ke rumah saya yer". Hoorayy! Dalam hati berbunga keriangan. Yes! boleh makan free. Hehe. Boleh pakai baju lawa-lawa. Dah lama tak pegi jalan-jalan. Pergi kelas balik kelas jer, boring! Hehe...

Jadi arini pagi-pagi lagi saya dah bangun. Semangat gilerr. Hehe. Kalo ikutkan weekend-weekend camni jangan haraplah nak nampak muka saya ni bangun awal. Terima kasih yer ustaz sebab berjaya umpan saya untuk bangun awal arini. Ngehehe...

Jam 10 pagi, kami-kami budak-budak kelas HMB 4HA berkumpul di rumah saudari ina dulu. Then, kumpul ramai-ramai baru gerak sekali. Konon macam nak pergi tempat jauh jer nak kena konvoi ramai-ramai, sedangkan rumah ustaz tu tak sampai 10 minit je pon dari kampus. Semangat berpasukan punya pasal =)...

Sampai sana, ustaz menyambut kehadiran kami semua dengan senyuman manisnya sampai ke telinga. Selepas bersalam-salaman dengan semua tetamu di dalam rumah tu apa lagi waktu yang dinanti-nantikan, makan time! Hehe...


cepat-cepat kira orang tengok sape tak datang lagi...


sopan kan bila saya tengah makan...


mana satu camera nak pandang nih...


ustaz dan kami...


mari bergambar...


say cheese...


ustaz kesayangan kami...

* Next raya jangan lupa ajak kitorang lagi yer ustaz. Hehe...

No comments: