In life, ALLAH doesn't give you the person you want, instead he gives you the person you need... to love you... hurt you and teach you the real meaning of life... =)

Thursday, November 25, 2010

saya suka gambar ini kerana...


Wuhuuu... saya di tag. Terima kasih yer pada cik qist sebab susah-susah je tag saya. Wahhh, first time kena tag terus masuk contest youuu. Jadi, saya decide untuk join contest ini. Apa salahnya kalau mencuba nasib kan? Kalah menang tu biasalah adat pertandingan. Terima dengan hati yang terbuka, cewahh. =) Photo addict contest ni bertujuan untuk bagi peluang kat mereka-mereka yang addicted bergambar tuh untuk menyerlahkan lagi bakat-bakat photographer yang sedia ada. Contest ini telah bermula pada 14 November 2010 dan akan berakhir pada 27 Disember 2010 jadi, jangan lepaskan peluang. ^__^. Boleh klik di sini untuk lebih info.


Untuk contest ini saya ingin mempertaruhkan gambar di bawah, jeng jeng jeng:-


Amik kau, ni memang betol-betol promote diri sendiri nih. Gambar tak nak besar plak kan. Boleh nampak setiap jerawat-jerawat kat wajah tuh. Ehehe. Saya suka gambar di atas semata-mata sebab tudung yang saya pakai tuh. Sebab dia belang-belang dan ada kaler faveret saya, kaler purple. Pastu ada liplapliplap cket kat awning tudung tuh. Boleh tak penganjur kalau nak bagi reason macam ni? =) Plus gambar ni menampakkan macam saya awet muda jer. Macam pelajar sekolah menengah. I very the likeee! Oppss, bukan saya yang kata yer tapi orang yang komen gambar ni yang kata. Teheee.


Dan dengan ini saya ingin tag 3 blogger yang bertuah:-
azrin
nuwai
safuwan

Selamat bertanding! ^_^

No comments: