In life, ALLAH doesn't give you the person you want, instead he gives you the person you need... to love you... hurt you and teach you the real meaning of life... =)

Friday, October 26, 2012

Salam Aidiladha


Pertama kali dalam sejarah kami 3 beradik beraya tanpa keluarga di sisi. Atas faktor, cuti 3 hari je babe, nak balik Ganu nih, jauh, mana cukup cuti 3 hari jee. Perjalanan nak balik je dah makan masa satu hari.. :(



Semalam, saya call my papa. Saya wish Selamat Hari Raya. Then, cakap pulak dengan mama. Wish Selamat Hari Raya jugak. Tanya mama, esok mama masak apa untuk juadah pagi raya ? Mama jawab tak tahu lagi, sebab 3 orang je kan yang ada kat rumah nih. Sebak. Mesti mama sedih, sebab kali nih semua anak-anak dia yang kat perantauan nih tak balik pun untuk beraya. Kalau tak, sehari sebelum raya tuh, mama siap berkobar-kobar lagi tanya dan bagi kitorang suggestion nak masak apa. We are very sorry ma.. :(


Handmade rendang ayam. Tapi still tak boleh lawan rendang mama. Serious, rindu giler dengan rendang mama. The best rendang ever.





Salam Aidiladha semuaa, dari kami di perantauan.. ^_^

1 comment:

Cik Siti said...

sy pown sme...tepon mak sedey, trus nangis sbb x balik kg gak..

5 Cara Jaga Kesihatan Dengan Lifebuoy